بازی با النصر آخرین حضور شجاع خلیل زاده در پرسپولیس

به گزارش وبلاگ اسبیکو، پس از علیرضا بیرانوند، علی علیپور و مهدی ترابی، یکی دیگر از ستون های اصلی قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم هم در آستانه جدایی است و به زودی او هم به جمع لژیونر های فوتبال ایران اضافه خواهد شد.

بازی با النصر آخرین حضور شجاع خلیل زاده در پرسپولیس

شجاع خلیل زاده که پیش از اعزام تیم به دوحه با مدیران تیم دچار چالش شده بود و از شرایط خود در این تیم گلایه داشت، اکنون مورد توجه یک تیم قطری واقع شده است.

شجاع که عملکرد خوبی هم در ملاقات های آسیایی برای پرسپولیس داشته و با 2 گل زده در صعود این تیم به نیمه نهایی نقش موثری ایفا نموده بندی در قراردادش دارد که با وجود باقی ماندن 2 فصل دیگر از تعهدش به پرسپولیس به او اجازه جدایی در صورت داشتن پیشنهاد خارجی را می دهد و با استفاده از همین آپشن میخواهد به لیگ قطر اضافه گردد.

خلیل زاده طی روز های اخیر کوشش زیادی داشته تا با مدیران باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره گردد و نشستی با رسول پناه داشته باشد و مشکلاتش را برطرف و رجوع کند، ولی تا کنون میل و اشتیاقی برای این مذاکره و کوشش برای حفظ شجاع از سوی رسول پناه دیده نشده و همین بی اعتنایی عزم شجاع را برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد قطری خود که از لحاظ اقتصادی هم شرایط خوبی برایش رقم می زند جدی نموده است.

اکنون خلیل زاده با تداوم نمایش پیروز در ترکیب پرسپولیس توانسته شرایط انتقال خود به لیگ ستارگان را هم فراهم کند و بعید نیست طی مذاکرات اجرا شده او در انتها بازی با النصر به همراه تیم به تهران بازنگردد و کار را برای این انتقال و انتها همکاری با پرسپولیس دنبال کند.

منبع: ایلنا

منبع: فرارو

به "بازی با النصر آخرین حضور شجاع خلیل زاده در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با النصر آخرین حضور شجاع خلیل زاده در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید