بارش باران در 16 استان کشور

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و وقوع رعد و برق در 16 استان کشور اطلاع داد.

بارش باران در 16 استان کشور

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز چهارشنبه (12 آبان ماه) در استان های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی، آدربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، البرز، تهران، خراسان شمالی و فردا (13 آبان ماه) علاوه بر این منطقه ها در استان های خراسان رضوی، سمنان، خوزستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

در روز پنجشنبه (13 آبان ماه) بارش در استان های ساحلی خزر تشدید می گردد. آدینه تا یکشنبه (14 تا 16 آبان ماه) بارش در شمال غرب تضعیف و در منطقه ها ساحلی خزر، بعضی نقاط استان های تهران، البرز، قزوین، همدان، مرکزی، اصفهان، کرمان، فارس، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و بخش هایی از یزد و هرمزگان بارش پیش بینی می گردد.

از پنجشنبه تا شنبه (13 تا 15 آبان ماه) در غالب منطقه ها کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد و بارش در ارتفاعات و منطقه ها کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

روزهای پنج شنبه و آدینه (13 و 14 آبان ماه) در شمال شرق ، شرق و بخش هایی از اصفهان و سمنان وزش باد شدید و در منطقه ها مستعد گردوخاک پیش بینی می گردد.

دریای خزر از اواخر وقت چهارشنبه تا آدینه (12 تا 14 آبان ماه) مواج پیش بینی می گردد.

آسمان تهران فردا (13 آبان ماه) نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 19 و 13 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد. آسمان مرکز پس فردا(14 آبان ماه) نیمه ابری تا ابری و همراه با بارش باران و گاهی وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به 13 و 11 درجه سانتیگراد می رسد.

طی امروز و فردا (12 و 13 آبان ماه) اهوازبا دمای 36 و 33 درجه سانتیگراد و بندرعباس با دمای 36 و 34 درجه سانتیگراد گرم ترین و اردبیل با دمای 16 و 10 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بارش باران در 16 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در 16 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید