این 5 رنگ هرگز مناسب خانه شما نیست!

به گزارش وبلاگ اسبیکو، رنگ ها می توانند به شکل باور نکردنی بر خلق وخو و حتی رویاهایی که می بینیم تاثیر بگذارند. این موضوع از نظر روانشناسی هم تایید شده است.

این 5 رنگ هرگز مناسب خانه شما نیست!

حتما شما هم تجربه نموده اید که وقتی لباس قرمز می پوشید پر انرژی تر، وقتی آبی می پوشید آرام تر و وقتی مشکی می پوشید جسورتر هستید. این همان تاثیر شگفت انگیز رنگ ها روی احساسات و خلق وخوی ما است. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به رنگ های زشت در چیدمان منزل می پردازیم.

رنگ های نامناسب در چیدمان منزل

رنگی که به دیوار آن می زنید می تواند حال وهوای کلی خانه را مشخص کند.پس بهتر است در انتخاب رنگ دیوار با دقت عمل کنید.

مشکی

رنگ مشکی همواره بد نیست اما وقتی در دکوراسیون بیش از حد از آن استفاده گردد فضا را وهم آلود و ترسناک می نماید. پس هرگز تمام دیوارهای اتاق نشیمن را مشکی نکنید چون اتاق حسابی کدر و کسل نماینده می گردد. به جای آن می توانید بخشی از دیوار یا قاب پنجره را مشکی کنید.

سبز زیتونی از رنگ های زشت در چیدمان منزل

از نظر طراحی داخلی رنگ های سبز زیتونی، سبز مریم گلی، قهوه ای تیره و بادمجانی برای اتاق نشیمن مناسب نیستند. مخصوصا سبزهای زیتونی و مریم گلی که فضا را شبیه به یک آکواریوم کثیف می نمایند. مثل رنگ قهوه ای تیره که فضا را شبیه به یک چاله پر از گل می نماید. استفاده از سبز زیتونی برای اتاق نشیمن این احساس را در افراد ایجاد می نماید که فضا سال ها است که تمیز نشده است.

رنگ صورتی هلویی

شاید در نگاه اول انتخاب رنگ صورتی هلویی به عنوان زشت ترین رنگ جهان کمی شوکه نماینده باشد، اما باید گفت استفاده از این رنگ برای بخش هایی از دکوراسیون منزل بسیار زیبا هم خواهد بود، استفاده از این رنگ برای بخش بزرگی از دکوراسیون مانند رنگ دیوارها سبب ایجاد تاثیر منفی بر خلق و خوی افراد می گردد به همین علت لقب زشت ترین رنگ جهان را از آن خود نموده است. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب در خانه میز جلومبلی لوکس بسازید +ویدیو سر بزنید.

زرد

هیچ وقت نباید برای دیوارهای اتاق نشیمن از رنگ زرد بهره ببرید. این رنگ می تواند شما را بیش از حد برانگیخته نموده و تحت تاثیر قرار دهد. بعلاوه باعث می گردد فضای اتاق همواره آشفته و نامنظم به نظر برسد. اگر دوست دارید از رنگ زرد در خانه خود استفاده می کنید تراس محل مناسبی برای این رنگ است.

قهوه ای از رنگ های زشت در چیدمان منزل

قهوه ای کردن دیوارهای خانه باعث می گردد فضایی سنگین حکم فرما گردد و به شدت احساس تاریکی و تیرگی کنید. این موضوع وقتی اتاق نورگیر نیست هم بیشتر به چشم می خورد. اگر به رنگ های تیره علاقه دارید رنگ آبی تیره یا سبز تیره را متحان کنید. این رنگ ها در فضا احساس رطوبت ایجاد می نمایند و افراد با تماشا آن حس سرزندگی دارند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با قاشق پلاستیکی دیوارکوب زیبا بسازید +ویدیو را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "این 5 رنگ هرگز مناسب خانه شما نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 5 رنگ هرگز مناسب خانه شما نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید