این لوگوی نو توییتر است، عکس

به گزارش وبلاگ اسبیکو، دیجیاتو نوشت: همان طور که ایلان ماسک دیروز اعلام نموده بود، پرنده آبی معروف از لوگوی توییتر کنار رفت و جای خود را به حرف ایکس داد. حالا حتی نام اکانت رسمی توییتر هم به X تبدیل شده است و به نظر می رسد که در آینده دیگر اثری از نام قبلی این شبکه اجتماعی باقی نخواهد ماند.

این لوگوی نو توییتر است، عکس

ایلان ماسک دیروز گفته بود که برند توییتر به زودی تغییر می نماید و به تدریج باید با همه پرنده ها خداحافظی کنیم. حالا لوگوی تازه این شبکه اجتماعی ابتدا روی اکانت خود ایلان ماسک و درنهایت روی اکانت رسمی توییتر قرار گرفته است تا روند خداحافظی با پرنده آبی رسماً شروع گردد.

حرف ایکس به لوگوی تازه توییتر تبدیل شد

درحال حاضر افزون بر لوگوی X که روی تصویر پروفایل صفحه توییتر دیده می گردد، نام این اکانت هم به X تغییر نموده و اکانت های زیرمجموعه سازمان توییتر هم به جای لوگوی پرنده آبی، با لوگوی X دیده می شوند. البته هندل یا نام کاربری این اکانت همچنان Twitter به جای مانده است.

به گفته ایلان ماسک، لوگوی تازه X درحال حاضر (یعنی امشب به وقت محلی آمریکا) روی ساختمان مرکزی این شرکت در سان فرانسیسکو هم به نمایش درآمده است و در تصویر آن را در ادامه مشاهده می کنید.

ایلان ماسک دیروز اعلام نموده بود که در برند تازه این شبکه اجتماعی هر توییت معادل یک ایکس خواهد بود و برای ری توییت ها هم باید ایده ای تازه در نظر گرفته گردد. درمجموع به نظر می رسد که مالک توییتر هنوز به همه جوانب این برنامه جامع برای ری برند توییتر فکر ننموده است، چون حتی خود او هم در ارائه پاسخ به بعضی کاربران درباره نام ویژگی های قدیمی توییتر مثل اشتراک توییتر بلو در دوره تازه این پلتفرم ناتوان بوده است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "این لوگوی نو توییتر است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این لوگوی نو توییتر است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید