اعتراف جالب مندس پس از رفتار نامناسب رونالدو با او

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خورخه مندس که بیش از 20 سال مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو بود، اصرار دارد که پس از جدایی آنها در اوایل امسال، همچنان با مشتری سابق خود روابط نزدیکی دارد.

اعتراف جالب مندس پس از رفتار نامناسب رونالدو با او

به گزارش وبلاگ اسبیکو به نقل از میرر، در بیشتر دوران کاری درخشان رونالدو، مندس مدیر برنامه های او بود، اما گزارش شد که این دو در تابستان گذشته پس از اینکه این مهاجم از زندگی در منچستریونایتد ناامید شد و از ایجنتش خواست که به بایرن مونیخ یا چلسی برود، با هم اختلاف پیدا کردند.

اگرچه این امر محقق نشد، اما رونالدو در نهایت به آرزویش رسید و در ماه نوامبر با توافق دوجانبه یونایتد را ترک کرد. اما تا آن موقع، رابطه این فوتبالیست ستاره با مندس در پی مصاحبه ای که با پیرز مورگان درست پیش از ترک اولدترافورد انجام داد، به هم خورد. این تصمیمی بود که مندس از آن حمایت نکرد.

چند هفته پس از انتقال رونالدو به تیم النصر، جدایی رسمی آنها هم دنبال شد و این تصمیمی بود که رونالدو در خصوص آن با مندس مذاکره نکرد. اما به نظر می رسد که مندس از این کار رونالدو ناراحت نشد. او به وبلاگ اسبیکو گفت که رابطه شخصی عالی با رونالدو دارد.

با این حال، وقتی از او در خصوص شرایط فعلی رونالدو پرسیده شد، پس از اینکه مهاجم به علت ترک منچستریونایتد برای انتقال به خاورمیانه مورد انتقاد نهاده شد، او حرف خاصی نزد و فقط گفت: کریستیانو همواره در قلب من خواهد بود. او یک بازیکن خاص و یک فرد خاص برای من است. اگر من چند سال پیش فکر می کردم که می توانم بازیکنی با نیمی از ارزش کریستیانو داشته باشم، با مبلغ کمتری قرارداد می بستم! همه ما پرتغالی ها باید به این موضوع افتخار کنیم.

افتخار می کنم که بازیکنی مثل او داشته و دارم. من همواره این را گفته ام و در تمام عمرم هم خواهم گفت. او برترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا بوده و هست! کوچک ترین شکی ندارم، حتی در مقایسه با دیگران.

مندس در ادامه تاکید نمود که رونالدو همواره برترین فوتبالیست تاریخ فوتبال خواهد بود. او اضافه کرد: باید ببینید او چه کاری انجام داده است. فوتبال گل زدن است! قدرت زیادی در آنجا احتیاج است و بعلاوه کوشش زیاد.

او نمونه ای برای جوانان است و هر کاری که یک بازیکن حرفه ای بزرگ باید انجام دهد را انجام داده است. زیرا او از همه آنها بهتر است! بسیاری از مردم هرگز به روند پیشرفت او فکر نکرده اند که باعث شده او در واقع برترین در تاریخ باشد.

اولین فصل رونالدو در النصر هفته گذشته با نتایجی ناامیدکننده به سرانجام رسید، زیرا تیم او پس از از دست دادن قهرمانی در لیگ برتر عربستان، فصل را بدون جام به سرانجام رساند.

  • نیمار از رفیقش جدا نمی گردد | شایعات داغ در خصوص مشتری تازه مسی
  • مبلغ پرداختی رئال مادرید برای انتقال ستاره انگلیسی فاش شد
منبع: همشهری آنلاین

به "اعتراف جالب مندس پس از رفتار نامناسب رونالدو با او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف جالب مندس پس از رفتار نامناسب رونالدو با او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید