استقلال بازیکن بزرگ می خواهد، هیات مدیره از مجیدی حمایت کند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، ایمان عالمی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شرایط آبی پوشان گفت: چندین سال است که استقلال شرایط خوبی ندارد. انتصاب و یا انتخاب درستی برای این تیم نمی گردد و اتفاقات بدی به همین علت برای استقلال رقم خورده است. طرفداران که نگران تیم شان هستند سعی می نمایند شرایطی را به وجود بیاورند تا مسئولین وزارت ورزش صدای آنها را بشنوند.

استقلال بازیکن بزرگ می خواهد، هیات مدیره از مجیدی حمایت کند

عالمی در پاسخ به این پرسش که ممکن است هیات مدیره تازه به فکر تغییر سرمربی باشد؟ گفت: با توجه به شرایط موجود و اینکه فرهاد مجیدی خودش تیم را بسته است نباید چنین اتفاقی رخ دهد. در حال حاضر اگر این مسئله بوجود بیاید و سرمربی تازهی راهنمایی آبی پوشان را به عهده بگیرد به طور حتم از اینکه خودش تیم را نبسته گلایه خواهد نمود و اگر آبی پوشان نتیجه نگیرند او خواهد گفت که تیم را نبسته و بازیکنان مورد نظرش در استقلال نیستند. بنابراین باید اجازه دهند مجیدی با تیمی که خودش برای فصل تازه بسته است کارش را ادامه دهد و اگر در طول فصل نتیجه نگرفت به فکر تغییر سرمربی باشند.

عالمی در خصوص اتفاقات عجیبی که بین دو کاپیتان سابق استقلال یعنی محمود فکری و فرهاد مجیدی اجرا شده است گفت: هر دوی این عزیزان از برترین های استقلال بودند. این دو نفر تعصب بالایی نسبت به استقلال دارند و هر دو چه در عرصه بازیگری و چه مربیگری تعصب خود را نشان داده اند اما این اتفاقات و این درگیری لفظی زیبنده نیست. آنها باید شکیبا باشند. آرامش خود را حفظ نمایند. اعتقاد دارم این یک سوءتفاهم است بین این دو نفر که با پادرمیانی پیشکسوتان صاحب نام استقلال می تواند برای همواره از بین برود.

وی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط آینده استقلال را چگونه پیش بینی می کنید، اضافه کرد: استقلال تا آغاز لیگ زمان زیادی ندارد. درست است که آبی پوشان بازیکنان جوانی چون آقاسی، خاقانی و حسین زاده جوان را در اختیار دارد اما احتیاج به بازیکنان بزرگ دارد؛ بازیکنانی که بتوانند شرایط را عوض نمایند.

عالمی در انتها گفت: در کنار بزرگان، حضور جوانان هم می تواند برای استقلال مفید باشد. اگر آرامش به تیم بازگردد و چند بازیکن بزرگ هم به استقلال اضافه گردد مطمئنا آینده استقلال روشن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال بازیکن بزرگ می خواهد، هیات مدیره از مجیدی حمایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بازیکن بزرگ می خواهد، هیات مدیره از مجیدی حمایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید