از تیمی که صدرنشین لیگ برتر است نباید اینقدر انتقاد کرد؛ بعضی فقط بدی ها را می بینند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است ملاقات مقابل تیم دسته دومی نود ارومیه به بازیکنان استقلال درس بزرگی داده و این درس را مقابل پدیده پس خواهند داد.

از تیمی که صدرنشین لیگ برتر است نباید اینقدر انتقاد کرد؛ بعضی فقط بدی ها را می بینند

صادق ورمزیار در گفت وگو با پانا درباره پیروزی سخت استقلال مقابل تیم دسته دومی نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: در تمام دنیا فوتبال جام حذفی را جام شگفتی ها می دانند و همواره اتفاق های بزرگ در این جام حتی در کشورهای معتبر هم اتفاق افتاده است. مثلا سال گذشته در اسپانیا یادمان نرفته که رئال مادرید چطور مقابل تیم دسته سومی باخت و در همان اولین بازی با تمام ستاره هایش از جام کنار رفت. بنابر این اینکه تیمی با سطح پایین تر در این جام بتواند مقابل تیم های نام و رسم دار قد علم کند چیز عجیبی نیست، همانطور که دیدیم سپاهان به سختی حریف دسته دومی خود را شکست داد.

وی در ادامه در واکنش به انتقادها از سیستم و ترکیب استقلال در جام حذفی گفت: برخی عادت نموده اند فقط بدی ها را ببینند. استقلال صدرنشین لیگ برتر است و نباید از تیمی که همین هفته قبل تیم پرقدرت سپاهان اصفهان را شکست داد و صدرنشین لیگ شد تا این حد انتقاد کرد. بله درست است استقلال به سختی و در ضربات پنالتی توانست نود ارومیه را شکست دهد اما همین برد و صعود به مرحله بعد برای بازیکنان استقلال درس بزرگی را همراه داشت و آنها متوجه شدند در هیچ مقطعی و هیچ مسابقه ای نباید تیمی را صرفا به خاطر کم نام و نشان یا سطح پایین بودن، دست کم بگیرند. همانطور که پس از بازی هم دیدیم فرهاد مجیدی خودش هم در کنفرانس خبری اعتراف کرد که تیمش نمایش خوبی نداشته است.

ورمزیار ادامه داد: درباره ترکیب تیم و انتقادهایی هم که اجرا شده باید بگویم که تغییر ترکیب در جام حذفی امری طبیعی از سوی سرمربی است که می خواهد به برخی بازیکن ها که بیشتر بازی نموده اند استراحت بدهد تا به دلیل فشردگی بازی ها دچار مصدومیت نشوند تا در بازی های حساس کنار تیم باشند. این انتقادهایی که از ترکیب و سیستم تیم می گردد بیشتر به خاطر این است که بازی به ضربات پنالتی کشیده شد وگرنه این حجم از انتقاد علیه فرهاد مجیدی در کار نبود.

پیشکسوت استقلال در سرانجام درباره ملاقات هفته یازدهم این تیم در لیگ برتر مقابل پدیده مشهد گفت: هر چند پدیده تیم ته جدولی لیگ برتر است اما همانطور که گفتم استقلال از بازی مقابل نود ارومیه درس بزرگی گرفته و مطمئن باشید بازیکنان در این بازی پدیده را دست کم نخواهند گرفت و شاهد فوتبالی محکم از سوی استقلال خواهیم بود تا با 3 امتیاز این بازی همچنان شاهد حضور تیم در بالای جدول باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "از تیمی که صدرنشین لیگ برتر است نباید اینقدر انتقاد کرد؛ بعضی فقط بدی ها را می بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تیمی که صدرنشین لیگ برتر است نباید اینقدر انتقاد کرد؛ بعضی فقط بدی ها را می بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید