اردوغان مسئول کشته شدن سربازان ترکیه است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سفیر سوریه در پکن گفت که نیرو های ترکیه جزئی از عناصر تروریستی در ادلب هستند و اردوغان مسئول کشته شدن آن هاست.

اردوغان مسئول کشته شدن سربازان ترکیه است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ اسبیکو، عماد مصطفی سفیر سوریه در چین، اردوغان را مسئول کشته شدن سربازان ترکیه در ادلب دانست.

او به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که رئیس جمهور ترکیه تلاش دارد تا آمریکا و اروپا را به جنگ گسترده در سوریه بکشاند، به این امید که در نهایت به هدف خود که همان برپایی خلافت اسلامی است برسد؛ بدون اینکه به هزینه های آن فکر کرده باشد.

مصطفی اضافه کرد: حقیقت این است که نیرو های ترکیه جزء جداناپذیر گروه های تروریستی مسلح هستند که این امر به طور حتم حیات آن ها را به خطر می اندازد؛ اردوغان مسئول کشته شدن آن هاست و مردم ترکیه باید او را به دلیل توطئه های متهورانه و مرگ آفرینش مجازات کنند.

در پی کشته شدن 34 نیروی نظامی ترکیه در ادلب در پی حمله جنگنده های ارتش سوریه، سخنگوی دولت آنکارا تهدید کرده است که تمامی مواضع زمینی و هوایی دولت سوریه هدف نظامی ترکیه محسوب می شوند.

وزارت دفاع روسیه صبح امروز در بیانیه ای بیان نمود که نظامیان ترکیه ای کشته شده در بین تروریست ها بودند و علاوه بر این جابه جایی خود را به اطلاع روسیه نرسانده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اردوغان مسئول کشته شدن سربازان ترکیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان مسئول کشته شدن سربازان ترکیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید