کشتی فرنگی

آستانه در سیطره فرنگی کاران ایران

در ادامه رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان، امین میرزازاده دارنده مدال نقره دنیا و آخرین نماینده ایران در 5 وزن نخست این مسابقات بود که در ملاقات فینال وزن 130 کیلوگرم برابر منگ از چین به روی تشک رفت و در سرانجام با نتیجه 2 بر...

21 فروردین 1402

حضور مأموران نادو در سالن مسابقات لیگ برتر کشتی

فدراسیون کشتی به منظور جلوگیری از معضل بزرگ و جدی دوپینگ، اقدامات گسترده ای را در نظر گرفته است.

21 بهمن 1400

دیداراستاندارمازندران با خانواده علی اکبر یوسفی، قهرمان فوق سنگین کشتی فرنگی جهان در بابل

خبرگزاری خبرنگاران- احمد حسین زادگان، هزینه برای ورزش مازندران سرمایه ای است که دستاوردی بین المللی و مضاعف برای کشور به ارمغان می آورد .

10 آبان 1400

میثم دلخانی به ملاقات فینال راه یافت

به گزارش خبرنگاران، ملاقات نیمه نهایی وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی دنیا امروز در شهر اسلو نروژ برگزار گردید که طی آن میثم دلخانی به مصاف طالح ممدوف آذربایجان رفت. دلخانی در این ملاقات با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.

1 آبان 1400

برنامه کشتی قهرمانی آسیا اعلام شد

تهران (پانا) - سی و یکمین دوره رقابت های کشتی فرنگی و سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا به ترتیب روزهای 24، 25 و 28 و 29 فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می گردد.

16 اردیبهشت 1400

دبیر: زنگ خطر برای کشتی به صدا در آمده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدارسیون در مورد شرایط و برنامه های فدراسیون کشتی از اواخر اسفندماه سال 98 تا به حال گفت: بحث کشتی خیلی کلان تر است که بخواهیم سطحی صحبت کنیم، مرداد سال گذشته که جامعه کشتی به من اعتماد کردند...

24 مرداد 1399

تشکیل ستاد برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در فدراسیون، حامی اقتصادی معین شد

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی از تشکیل ستاد برگزاری مسابقات جام جهانی 2019 در تهران اطلاع داد.

14 آذر 1398