6 مصدوم در تصادف رانندگی محور سنندج، مریوان

به گزارش وبلاگ اسبیکو، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در تصادف دو خودوروی سواری در محور سنندج -مریوان 6 نفر مصدوم شدند.

6 مصدوم در تصادف رانندگی محور سنندج، مریوان

رضا پیرا رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ساعت 20:44 شامگاه گذشته در محور سنندج-مریوان نزدیک روستای آجگره تصادف بین خودرو های سواری تیبا با پیکان اتفاق افتاده و سریعا سه تیم از نیرو های فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: برای ارائه خدمات فوریتی به مصدومین این حادثه سه کد شامل کد های صوفیان، منطقه 4 و منطقه دو سنندج اعزام شدند.

او با اشاره به این که در این تصادف شش نفر مصدوم شدند، بیان نمود: یک نفر از آنان به صورت سرپایی درمان و پنج نفر دیگر با آمبولانس ها برای ادامه روند درمان به بیمارستان کوثر منتقل شدند.

پیرا با بیان اینکه، ادامه روند درمان و اقدامات درمانی تکمیلی برای نجات جان مصدومین این تصادف در بیمارستان کوثر سنندج در حال اجرا است، گفت: مصدومین دو مرد 27 و 34 ساله، یک دختر شش ساله و سه خانم 24، 50 و 53 ساله بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: با کوشش های اجرا شده شرایط تمامی مصدومین در شرایط پایدار بوده و حال عمومی آنان رضایت بخش گزارش شده است.

وبلاگ اسبیکو کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "6 مصدوم در تصادف رانندگی محور سنندج، مریوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مصدوم در تصادف رانندگی محور سنندج، مریوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید