300 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به شرکت های دانش بنیان و نوآور پرداخت شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، تا به امروز نزدیک به 400 شرکت دانش بنیان و نوآور در قالب طرح های حمایتی مختلف تسهیلات 50 میلیارد تومانی دریافت کرده اند.

300 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به شرکت های دانش بنیان و نوآور پرداخت شد

مهدی کشمیری قائم مقام معاون پژوهش و فناوری و مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ اسبیکو از ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و نوآور تا سقف 50 میلیارد تومان در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

وی گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و نوآور تا سقف 50 میلیارد تومان در صندوق نوآوری و شکوفایی فعال شده است و شرکت هایی هم پیروز شدند این تسهیلات را تا سقف عدد قابل تخصیص که همان 50 میلیارد تومان است دریافت کنند.

کشمیری شرح داد: تا به امروز نزدیک به 350 تا 400 شرکت در قالب طرح های مختلف حمایتی در زمینه کرونا از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات دریافت کرده اند.

بیش از 300 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به شرکت های دانش بنیان و نوآور پرداخت شد

قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: این تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و نوآور که در حوزه تامین تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای مقابله با کرونا وارد شده بودند تخصیص پیدا کرد و همچنین شرکت های دانش بنیان و نوآوری که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار ضرر اقتصادی شده بودند هم توانستند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: برداشت من این است که تا به امروز بیش از 300 میلیارد تومان تسهیلات در این بخش به شرکت های دانش بنیان و نوآور پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "300 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به شرکت های دانش بنیان و نوآور پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به شرکت های دانش بنیان و نوآور پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید