گام جدید بنیاد مستضعفان برای حمایت از حاشیه نشینان و افراد فاقد پوشش حمایتی در برابر کرونا

به گزارش وبلاگ اسبیکو، با واریز مبلغ 600 میلیارد ریال دیگر به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به منظور حمایت از حاشیه نشینان و افراد فاقد هرگونه پوشش حمایتی، جمع یاری های نقدی بنیاد مستضعفان برای مقابله با کرونا به 1680 میلیارد ریال رسید.

گام جدید بنیاد مستضعفان برای حمایت از حاشیه نشینان و افراد فاقد پوشش حمایتی در برابر کرونا

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ اسبیکو، روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال طولانی شدن مبارزه با شیوع کرونا در کشور و آسیب دیدن اقشار کم درآمد و ضعیف با تعطیلی کسب و کار ها در هفته های اخیر، بنیاد مستضعفان مبلغ 600 میلیارد ریال را در اختیار بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حمایت از این افراد با اولویت حمایت از حاشیه نشینان و افراد فاقد پوشش حمایتی قرار داد.

بر اساس این گزارش، با تخصیص این رقم، جمع یاری های نقدی بنیاد مستضعفان به 2 نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به 1100 میلیارد ریال رسید.

در یاری اخیر بنیاد مستضعفان به این دو نهاد، 400 میلیارد ریال به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) و 200 میلیارد ریال هم به حساب سازمان بهزیستی واریز شد تا این دو نهاد حمایتی، این مبلغ را برای حمایت از اقشار آسیب پذیر با اولویت ساکنان مناطق حاشیه نشین، مناطق محروم و افرادی که فاقد هرگونه پوشش حمایتی هستند هزینه نمایند.

یاری اخیر بنیاد مستضعفان به این دو نهاد حمایتی در شرایطی انجام شد که کمیته امداد و سازمان بهزیستی به محلی برای مراجعه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه تبدیل شده اند که این روز ها با شیوع کرونا در کشور و تعطیلی چند هفته ای کسب و کارها، با مسائل معیشتی روبرو هستند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، پیش از این نیز این بنیاد برای حمایت از اقشار آسیب پذیر از جمله، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، 4000 نفر از دستفروشان پایتخت، بچه ها کار و خیابان، کارگران پسماند و سازمان بهشت زهرا (س) و حاشیه نشینان شهر تبریز و ... مبلغ 1100 میلیارد ریال را اختصاص داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گام جدید بنیاد مستضعفان برای حمایت از حاشیه نشینان و افراد فاقد پوشش حمایتی در برابر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گام جدید بنیاد مستضعفان برای حمایت از حاشیه نشینان و افراد فاقد پوشش حمایتی در برابر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید