کلینیک ویژه تخصصی درمانی ایثارگران ایجاد گردد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کلینیک ویژه تخصصی درمانی ایثارگران برای تسهیل ارائه خدمات به خانواده های شهدا و امور ایثارگران ایجاد گردد.

کلینیک ویژه تخصصی درمانی ایثارگران ایجاد گردد

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کلینیک ویژه تخصصی درمانی ایثارگران به صورت تعاملی به وسیله بنیاد و دانشگاه علوم پزشکی برای تسهیل ارائه خدمات به خانواده های شهدا و امور ایثارگران ایجاد گردد.

اسمعیلی اضافه نمود: دانشگاه علوم پزشکی در استان قزوین بیشترین آمار در تبدیل شرایط شغلی، ایثارگران مشغول به کار در این دانشگاه را داشته که زحمات مسئولان آن، قابل تحسین است.

این مقام مسئول اضافه نمود: در این کلینیک، پزشکان متخصص و فوق متخصص حضور داشته باشند تا خدمات با کیفیت مطلوب به جامعه هدف ارائه گردد.

وی در ادامه پیگیر احراز شهادت دو تن از مدافعان سلامت استان قزوین شد و شرایط آن ها را مورد آنالیز قرار داد.

در ادامه، دیدبان گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام هستند که عزیزان خود را بدون هیچ چشمداشتی برای بقای نظام و حفظ تمامیت ارضی کشور راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند.

وی اضافه نمود: امروز خدمت به این قشر معظم جامعه را وظیفه خود می دانیم و هر کاری که در این راستا بتوانیم انجام دهیم، دریغ نخواهیم کرد تا مورد رضای خداوند متعال باشد.

این مقام مسئول با اشاره به کلینیک ویژه تخصصی گفت: ایجاد چنین کلینیکی ایده خوبی در جهت تسهیل خدمات دهی به خانواده های شهدا و ایثارگران است و اقدامات لازم را برای انجام این مهم انجام خواهیم داد.

در این جلسه مقرر شد، پیگیری های لازم در تسریع رسیدگی به پرونده های احراز شهادت دو تن از مدافعان سلامت استان قزوین که در وزارت خانه بهداشت و درمان است، انجام گردد.

وبلاگ اسبیکو قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کلینیک ویژه تخصصی درمانی ایثارگران ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینیک ویژه تخصصی درمانی ایثارگران ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید