پرونده پرسپولیس ، لوکادیا خطرناک شد! ، ادعای دریافت غرامت 22 میلیاردی از سرخ ها

به گزارش وبلاگ اسبیکو، لایحه دوم لوکادیا چند روز قبل برای فیفا ارسال شد که باشگاه نیز در جریان نهاده شد.

پرونده پرسپولیس ، لوکادیا خطرناک شد! ، ادعای دریافت غرامت 22 میلیاردی از سرخ ها

به گزارش وبلاگ اسبیکو در حالی که شش ماه از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا می گذرد، فیفا روند دادرسی را شروع و زمان انتها دریافت لوایح را به طرفین اعلام نموده تا این پرونده وارد مراحل حساس و خطرناک گردد.

امیرعلی حسینی، معاون بین الملل پرسپولیس، درباره روند حقوقی شکایت باشگاه پرسپولیس از یورگن لوکادیا گفت: در شرایطی که در تمام این مدت، مربیان و بازیکنان خارجی بسیاری بدون مشکل به فعالیت خود در فوتبال ایران ادامه داده اند و برای فصل تازه هم مشتاقانه، در پی تمدید همکاری و حضور در ایران بوده اند، ما درگیر این پرونده هستیم.

وی اضافه کرد: تا کنون چهار لایحه رد و بدل شده است. شکایت از سوی باشگاه بود و در ادامه در پاسخ به لایحه دفاعیه بازیکن، لایحه دیگری را فرستادیم که متعاقبا فیفا توضیحات متقابل را از وی طلب کرد.

وی ادامه داد: لایحه دوم لوکادیا چند روز قبل برای فیفا ارسال شد که باشگاه نیز در جریان نهاده شد. فیفا بعلاوه با اعلام انتها این مرحله از سِیر پرونده، خاطرنشان کرد زمان تشکیل جلسه و معرفی پنل داوری را به اطلاع طرفین خواهد رساند.

در این پرونده لوکادیا خواهان دریافت 400 هزار یورو است و باشگاه پرسپولیس نیز اعتقاد دارد این بازیکن باید با محرومیت روبرو گردد و غرامت بپردازد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرونده پرسپولیس ، لوکادیا خطرناک شد! ، ادعای دریافت غرامت 22 میلیاردی از سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده پرسپولیس ، لوکادیا خطرناک شد! ، ادعای دریافت غرامت 22 میلیاردی از سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید