وزارت دفاع ترکیه از کشته و زخمی شدن نیروهای خود در ادلب اطلاع داد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، وزارت دفاع ترکیه بیان کرد که در درگیری های امروز ادلب سوریه، یک سرباز ترکیه کشته و 9 تن دیگر زخمی شده اند.

وزارت دفاع ترکیه از کشته و زخمی شدن نیروهای خود در ادلب اطلاع داد

به گزار ش گروه بین الملل وبلاگ اسبیکو، وزارت دفاع ترکیه شامگاه سه شنبه (13 اسفند) در بیانیه ای از افزایش شمار تلفات نیورهای خود در درگیری های شمال غرب سوریه اطلاع داد.

وزارت دفاع ترکیه در این بیانیه گفت که یک نظامی این کشور در حمله نیروهای ارتش سوریه کشته شده و نه تن دیگر زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، ارتش ترکیه همچنین مدعی شده است که نیروهای این کشور 82 هدف متعلق به ارتش سوریه را در ادلب هدف قرار داده و حملات همچنان ادامه دارد. بر اساس ادعای وزارت دفاع ترکیه، در این حملات، نه تانک، دو اعراده توپ و شش راکت انداز، دو خودروی نظامی منهدم شده و 299 نفر کشته شده است.

دیدبان حقوق بشر سوریه که نهادی وابسته به مخالفاتن دولت این کشور است عصر امروز سه شنبه از حملات موشکی و راکتی ارتش سوریه به مواضع ارتش ترکیه در اطراف شهر سراقب ادلب اطلاع داد و گفت که در این حملات شماری از نیروها کشته یا زخمی شده اند.

این مرکز در همین ارتباط بیانیه ای صادر کرد و گفت که حداقل نه تن از سربازهای ترکیه کشته شده و هفت تن دیگر در حملات راکتی و موشکی ارتش سوریه زخمی شده اند. دیدبان این حملات را گسترده توصیف نموده بود (+).

تلفات ترکیه طی دو هفته گذشته در درگیری های استان ادلب مطابق آمار وزارت دفاع این کشور بیش از 40 نفر و ده ها زخمی است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "وزارت دفاع ترکیه از کشته و زخمی شدن نیروهای خود در ادلب اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت دفاع ترکیه از کشته و زخمی شدن نیروهای خود در ادلب اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید