وزارت بهداشت آمریکا از ابتلای 2 میلیون تن به کرونا اطلاع داد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، ایرنا نوشت: قام بهداشتی آمریکا با هشدار نسبت به مبتلاشدن میلیون ها نفر در این کشور به کرونا تاکید نمود که 200 هزار نفر در معرض مرگ قرار خواهند گرفت.

وزارت بهداشت آمریکا از ابتلای 2 میلیون تن به کرونا اطلاع داد

آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا یکشنبه شب در گفت وگو با شبکه خبری سی ان ان پیش بینی کرد که شیوع کرونا در این کشور در نهایت جان 200 هزار آمریکایی را خواهد گرفت.

فائوچی گفت: وقتی به مدل ها مراجعه می کنیم یک سناریوی بهترین حالت و یک سناریوی بدترین حالت داریم. به طور کلی، واقعیت جایی در میان این دو است.

او که یکی از اعضای کلیدی ستاد مقابله با کرونا در کاخ سفید است، پیش بینی کرد: با توجه به آنچه که می بینیم، نظر من این است که چیزی بین 100 هزار تا 200 هزار نفر در آمریکا جان خود را به خاطر ابتلا به کرونا از دست خواهند داد و میلیون ها نفر به این ویروس مبتلا خواهند شد.

اظهارات فائوچی در حالی مطرح می گردد که آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا ظرف دو روز دو برابر شد و از 2 هزار نفر گذشت. آمریکا اکنون با نزدیک به 125 هزار نفر مبتلا به کرونا، در صدر فهرست دنیای قرار داد.

فائوچی و دیگر کارشناسان آمریکایی هشدار داده اند که شرایط شیوع کرونا در آمریکا پیش از آنکه رو به بهبودی گذارد، بسیار وخیم خواهد شد و در حال حاضر نیز با افزایش ناگهانی شمار مبتلایان، بیمارستان های سراسر آمریکا به ویژه در نیویورک با کمبود تجهیزات روبرو شده اند.

موارد ابتلا به کووید19 در آمریکا افزایش یافته و این کشور را به صدر کشورهای متاثر از این بیماری آورده است. در حال حاضر بیش از 124 هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا و 2 هزار و 238 نفر جان باخته اند.

در مجموع 685 هزار و 782 نفر در سراسر دنیا به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، 146 هزار و 400 نفر بهبود یافته و 32 هزار و 232 نفر فوت نموده اند.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "وزارت بهداشت آمریکا از ابتلای 2 میلیون تن به کرونا اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت بهداشت آمریکا از ابتلای 2 میلیون تن به کرونا اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید