مسابقات جهانی باکو می تواند سکوی پرتاب کسب سهمیه المپیک پاریس باشد ، تک تک بچه ها شایستگی مدال طلا را دارند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، ملی پوش تیم ملی تکواندو ایران گفت: تیمی یکدست و خوبی داریم و تک تک بچه ها شایستگی کسب مدال طلا را دارند و این مسابقات می تواند سکوی پرتاب برای کسب سهمیه المپیک پاریس باشد.

مسابقات جهانی باکو می تواند سکوی پرتاب کسب سهمیه المپیک پاریس باشد ، تک تک بچه ها شایستگی مدال طلا را دارند

میثم سعادتی-علیرضا نادعلیان عضو تیم ملی تکواندو کشورمان در آستانه مسابقات قهرمانی دنیا در باکو و در مصاحبه با وبلاگ اسبیکو، گفت: شکر خدا اردوی هایی که تا الان داشته ایم بسیار خوب و مثمر ثمر بوده است و تک تک بچه ها از جمله خودم از آمادگی مناسبی برای حضور در مسابقات برخوردار هستیم.

او اضافه نمود: تکواندوکاران مطرح در وزن خودم را به یاری اعضای کادرفنی بررسی نموده ایم و به نحوه مبارزه آنان آشنایی دارم؛ و انشاالله با توکل بر خدا با آمادگی روحی بالا به مصاف حریفانم می روم. تیمی یکدست و خوبی داریم و تک تک بچه ها شایستگی کسب مدال طلا را دارند و این مسابقات می تواند سکوی پرتاب برای کسب سهمیه المپیک پاریس باشد.

نادعلیان ادامه داد: بیشترین تجربه من به مسابقات گرند اسلم بر می شود درسته من از سایر رویداد هایی که حضور یافته ام تجربه کسب نموده ام، ولی مسابقات گرنداسلم با بقیه رویداد برای من فرق داشت.

ملی پوش تکواندو کشورمان در انتها خاطر نشان کرد: قول مدال نمی توان داد، اما با تمام توانم به مبارزه خواهم پرداخت و انشالله دست پر به ایران باز می گردم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسابقات جهانی باکو می تواند سکوی پرتاب کسب سهمیه المپیک پاریس باشد ، تک تک بچه ها شایستگی مدال طلا را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات جهانی باکو می تواند سکوی پرتاب کسب سهمیه المپیک پاریس باشد ، تک تک بچه ها شایستگی مدال طلا را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید