فیلسوف آمریکایی: ترامپ مدام به دنبال ناامید کردن مردم است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، فیلسوف آمریکایی دونالد ترامپ را فاقد مسئولیت پذیری در پاسخ به بحران شیوع کرونا و رفتار او را فاشیستی توصیف کرد.

فیلسوف آمریکایی: ترامپ مدام به دنبال ناامید کردن مردم است

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ اسبیکو، کورنل وست، فیلسوف و نویسنده آمریکایی در مصاحبهیی با پایگاه سالون آمریکا تاکید نمود که رئیس جمهور این کشور در واکنش و پاسخ به بحران شیوع کرونا تا کنون فاقد مسئولیت پذیری و پاسخ مناسب به این بحران بوده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ اسبیکو بخوانید. (کلیک کنید)

این فیلسوف آمریکایی دوره ترامپ را به مثابه آزمایشی برای آمریکا مطرح نمود که میزان توانایی و پاسخگویی این جامعه را به بحران ها نشان خواهد داد.

وست همچنین ترامپ را فردی توصیف کرد که فرهنگ عمومی و سیاسی آمریکا را دچار رکود و فرومایگی نموده و به افراد و چهره های فاشیسم مانند مایک پنس، اجازه فعالیت و کسب قدرت می دهد.

کورنل همچنین معاون اول ترامپ را به دروغگویی متهم کرد که در مناظره اخیر فرهنگ نئوفاشیسم خود را به نمایش گذاشته است و به شدت به دنبال کسب قدرت و افزایش نفوذ خود است، هرچند به گفته کرنل؛ فرهنگ مایک پنس در واقع به تبعیت از ترامپ نوعی فرهنگ زوال یافته به شمار می رود.

فیلسوف آمریکایی همچنین در ارتباط با فروپاشی فرهنگ آمریکایی در دوره ترامپ؛ به حمایت اکثریت سفیدپوستان و مسیحیان انجیلی از ترامپ اشاره می نماید و چنین موضوعی را نشان دهنده فروپاشی جامعه فرهنگی آمریکایی می داند که به سمت حمایت از فردی مانند ترامپ حرکت نموده و در واقع این حرکت نوعی نئوفاشیسم است که فزونی طلبی سفیدپوستان را نشان می دهد.

کورنل وست در انتها این مصاحبه تاکید دارد که رفتار ترامپ رفتاری فاشیستی است که مدام به دنبال ناامید کردن مردم است و رئیس جمهور آمریکا مدام مدعی می گردد که راهی جز رای دادن به او برای بهتر شدن اوضاع وجود ندارد، پس در این شرایط جامعه آمریکایی نیازمند بازبینی اساسی خود است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فیلسوف آمریکایی: ترامپ مدام به دنبال ناامید کردن مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلسوف آمریکایی: ترامپ مدام به دنبال ناامید کردن مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید