فرانسه و ترس از موج دوم کرونا

به گزارش وبلاگ اسبیکو، فرایند افزایش شمار قربانیان کرونا در فرانسه روز دوشنبه تقریبا به حالتی پایدار رسید، این در حالی است که تعداد مبتلایان در این کشور هم چنان فرایندی صعودی دارد.

فرانسه و ترس از موج دوم کرونا

به گزارش وبلاگ اسبیکو، به نقل از خبرگزاری رویترز یک هفته پس از آنکه دولت فرانسه آغاز به کاهش محدودیت های قرنطینه در کشور کرد فرایند افزایش شمار قربانیان کرونا در فرانسه در روز دوشنبه تقریبا به حالتی پایدار رسید، اگرچه تعداد موارد قطعی ابتلا به کرونا در این کشور هم چنان فرایندی صعودی دارد.

وزارت بهداشت فرانسه با اعلام آخرین آمارها از شرایط کرونا در این کشور نشان داد که فرانسه پس از ایالات متحده، انگلیس و ایتالیا دارای بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا است. دولت فرانسه از مردم خواسته است که هم چنان محتاط باشند و تمهیدات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در فرانسه با ثبت 131 فوتی در طی 24 ساعت گذشته به 28 هزار و 239 تن رسیده است که نسبت به روزهای گذشته کاهش نیم درصدی را نشان می دهد. هم چنین تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در فرانسه با گزارش 492 مورد دیگر در 24 ساعت گذشته و افزایش 0/3 درصدی نسبت به روزهای گذشته به بیش از 143 هزار نفر رسیده که موجب افزایش نگرانی ها در مورد بروز موج دوم کرونا در این کشور شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فرانسه و ترس از موج دوم کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه و ترس از موج دوم کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید