سویه های نگران کننده کرونا در راهند ، در سرانجام بیماری همه گیری نیستیم

به گزارش وبلاگ اسبیکو، دانشمند ارشد سازمان دنیای بهداشت گفت: دنیا هنوز به سرانجام همه گیری کووید-19 نرسیده است و انواع بیشتری از موارد نگران کننده ویروس کرونا وجود خواهد داشت.

سویه های نگران کننده کرونا در راهند ، در سرانجام بیماری همه گیری نیستیم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ اسبیکو، سومیا سوامیناتان، دانشمند ارشد سازمان دنیای بهداشت (WHO) گفت: دنیا هنوز به انتها همه گیری کووید-19 نرسیده است، زیرا انواع بیشتری از ویروس کرونا وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: دنیا شاهد تکامل و جهش ویروس بوده است؛ بنابراین ما می دانیم که انواع بیشتری از جهش ویروس وجود خواهد داشت، مواردی که در دسته جهش نگران کننده قرار می گیرند؛ بنابراین ما در انتها بیماری همه گیر نیستیم.

سوامیناتان در مصاحبه ای با بلومبرگ گفت: هیچ کس نمی تواند زمان انتها همه گیری را پیش بینی کند. بیایید همه گیری را تمام شده اعلام نکنیم، کاری که بعضی افراد در حال حاضر انجام می دهند. احمقانه است که تمام اقدامات احتیاطی را که در تمام این مدت انجام می دادیم کنار بگذاریم. ما باید به آن اقدامات ادامه دهیم و امیدواریم تا انتها سال 2022 از این شرایط خارج شویم. احتمال اینکه با یک نو از ویروس به همان نقطه اول بازگردیم هنوز وجود دارد و برای از دست نرفتن کوشش های دوساله باید بسیار محتاط باشیم.

دانشمند ارشد سازمان دنیای بهداشت در انتها گفت: دنیا یاد خواهد گرفت که چگونه با این ویروس مانند سایر ویروس های تنفسی زندگی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سویه های نگران کننده کرونا در راهند ، در سرانجام بیماری همه گیری نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سویه های نگران کننده کرونا در راهند ، در سرانجام بیماری همه گیری نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید