سوادکوهی: برای امیدوار ماندن به مسابقه نیاز داریم، کشتی همواره در ورزش ایران پرچمداری نموده است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، مدعی وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: کشتی همواره در کل ورزش ایران پرچمداری نموده و باز هم همین روال را در المپیک و جهانی ها خواهد داشت.

سوادکوهی: برای امیدوار ماندن به مسابقه نیاز داریم، کشتی همواره در ورزش ایران پرچمداری نموده است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت ورزشی بیشتر بدانید.

علی سوادکوهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اسبیکو در مورد پیگیری تمریناتش گفت: بیشتر با حسین یزدانی تمرین می کنم. هفته ای یکی دو جلسه در جویبار، بدون تمرین نیستم.

وی بلاتکلیفی امروزِ کشتی در مورد برگزاری مسابقات جهانی و لیگ را برای خودش بسیار ناراحت کننده مطرح نمود و ادامه داد: ما نمی دانیم برای چه مسابقه ای باید آماده شویم. اصلا نمی دانیم سال جاری مسابقه ای هست یا نه. اینکه چطور تمرین کنیم، اگر تمرین مان سبک باشد، نگرانیم که مسابقه ای در پیش باشد و اگر سنگین تمرین کنیم، اگر مسابقه نباشد، به لحاظ بدنی لطمه می بینیم و بدن چند بار در سال نمی تواند به اوج برسد. اصلا هیچ چیزی معین نیست و این موضوع کلافه کننده شده است.

این کشتی گیر جوان مازندرانی تاکید نمود: ما به مسابقه احتیاج داریم. باید امیدوار بمانیم. امیدوارم که لیگ هم برگزار گردد، می گردد این مسابقات را با رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام رساند. ضمن اینکه از تمام کادر پزشکی و پرستاران بابت فداکاری های شان تشکر می کنم، امید دارم که بگردد با شرایطی خاص لیگ کشتی را برگزار کرد. کشتی همواره در کل ورزش ایران پرچمداری نموده و باز هم همین روال را در المپیک و جهانی ها خواهد داشت.

سوادکوهی با اشاره به درگذشت کوروش علیزاده مربی سازنده مازندران گفت: اینطور که در فضای مجازی دیدم آخرین صحبت های این مربی خوب در مورد من بود. مرحوم علیزاده مربی دلسوزی بود، امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سوادکوهی: برای امیدوار ماندن به مسابقه نیاز داریم، کشتی همواره در ورزش ایران پرچمداری نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوادکوهی: برای امیدوار ماندن به مسابقه نیاز داریم، کشتی همواره در ورزش ایران پرچمداری نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید