دوئل عجیب 2 لژیونر برای پرسپولیسی شدن ، گزینه اول یحیی تعیین شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، احتمال بازگشت دو لژیونر فوتبال ایران به لیگ برتر افزایش پیدا نموده و گفته می گردد یکی از این دو بازیکن سرخپوش خواهد شد.

دوئل عجیب 2 لژیونر برای پرسپولیسی شدن ، گزینه اول یحیی تعیین شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو به نظر می رسد بین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دوئل عجیبی شکل گرفته و هر کدام کوشش دارند به پرسپولیس برگردند. سه شنبه شب و تنها ساعاتی بعد از اینکه گفته شد یحیی دوباره به شجاع روی خوش نشان داده و او را می خواهد، خبر دیگری در رسانه ها منتشر شد که کنعانی در فهرست سه نفره یحیی دیده می گردد. برخلاف آنچه پیش تر گفته می شد کنعانی که مقابل ازبکستان عصبی شد و از زمین بیرون رفت پیشنهادی از قطر ندارد.

اخیرا هم طرفداران پرسپولیس واکنش تندی به بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسولیس داشته اند و حتی در فضای مجازی هم کمپین هایی علیه این ملی پوش به راه افتاده است. باید دید در نهایت یحیی گل محمدی چه انتخابی برای فصل آینده خواهد داشت وکدام یک از این دولژیونر سرخپوش خواهند شد.

هر چند گفته می گردد سرمربی پرسپولیس باید توجه اتفاقاتی که قبلا اتفاق افتاده خواهان حضور کنعانی زادگان در تیمش شده است و قید حضورشجاع را زده است. با این حال کوشش ها بای سرخپوش شدن شجاع بیرون از باشگاه پرسپولیس ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دوئل عجیب 2 لژیونر برای پرسپولیسی شدن ، گزینه اول یحیی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل عجیب 2 لژیونر برای پرسپولیسی شدن ، گزینه اول یحیی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید