دسترسی به اطلاعات محلی در مورد کرونا با اخبار گوگل

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خدمات اخبار گوگل بخش جدیدی را برای کاربران خود در نظر گرفته که به آنها امکان می دهد تا به اخبار محلی در مورد ویروس کرونا دسترسی یابند.

دسترسی به اطلاعات محلی در مورد کرونا با اخبار گوگل

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ اسبیکو به نقل از انگجت، گوگل قصد دارد با همکاری موسسات خبری محلی در نقاط مختلف کانادا و آمریکا نسبت به شخصی سازی و محلی سازی اخبار مربوط به کرونا اقدام کند.

با توجه به رشد شدید تعداد افراد مبتلا به کرونا در نقاط مختلف امریکا که موجب نگرانی مقامات محلی شده، گوگل هم قصد دارد در این زمینه به کاربران کمک کند تا آنها به اخبار و اطلاعات محلی در مورد این ویروس خطرناک دسترسی داشته باشند.

از جمله خدماتی که به این شیوه در دسترس قرار می گیرد، می توان به دستورالعمل های سلامت و بهداشت، شرایط زیرساخت های مراکز درمانی محلی و شرایط سیستم حمل و نقل عمومی اشاره کرد. همچنین رویدادها و منابع محلی نیز در دسترس کاربران قرار می گیرد.

تا به حال این شخصی سازی و محلی سازی اخبار برای 21 منطقه اجرا شده و گوگل فعلا قصد دارد خدمات یادشده را در آمریکا و کانادا ارائه دهد. ممکن است این خدمات در آینده به شکلی گسترده تر نیز ارائه شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "دسترسی به اطلاعات محلی در مورد کرونا با اخبار گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسترسی به اطلاعات محلی در مورد کرونا با اخبار گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید