خبرنگاران سفر فرستاده ویژه پوتین به پاکستان با دستور کار صلح افغانستان

به گزارش وبلاگ اسبیکو، اسلام آباد - خبرنگاران - همزمان با اعلام آمادگی مسکو برای میزبانی نشست مذاکرات صلح افغانستان، فرستاده ویژه رئیس جمهوری روسیه روز آدینه برای ملاقات و رایزنی با مقامات ارشد پاکستان وارد اسلام آباد شده است.

خبرنگاران سفر فرستاده ویژه پوتین به پاکستان با دستور کار صلح افغانستان

به گزارش وبلاگ اسبیکو از وزارت امور خارجه پاکستان، ضمیر کابلوف نماینده ویژه پوتین رئیس جمهوری روسیه در امور افغانستان در سفر یک روزه به اسلام آباد با وزیر امور خارجه پاکستان، نماینده ویژه این کشور در امور افغانستان و بعضی از مسوولان ارشد ملاقات خواهد نمود.

گفتگو درباره آخرین تحولات در فرایند صلح افغانستان دستور کار اصلی ملاقات فرستاده ویژه رئیس جمهوری روسیه با مقامات پاکستانی اعلام شده است.

وزارت امور خارجه پاکستان اضافه نمود: سفر و ملاقات کابلوف به اسلام آباد بخشی از دیپلماسی ما در حمایت از فرایند صلح افغانستان است و علاوه بر آن این سفر به تقویت بیشتر همکاری های دوجانبه پاکستان و روسیه نیز یاری می نماید.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز گذشته اظهار داشت که این کشور درصورت تمایل طرف های افغانی، برای میزبانی نشست مذاکره و صلح افغانستان آمادگی دارد.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان بیست و نهم خردادماه سال جاری در تماس تلفنی با همتای روسی خود، ضمن آنالیز آخرین تحولات افغانستان گفت: پیشبرد گفت وگوها میان گروه های داخلی، راه حل اصلی برای امنیت و ثبات افغانستان است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سفر فرستاده ویژه پوتین به پاکستان با دستور کار صلح افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سفر فرستاده ویژه پوتین به پاکستان با دستور کار صلح افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید