تصمیم ترامپ به ضرر جمهوری خواهان تمام می شود؟

به گزارش وبلاگ اسبیکو، ایسنا نوشت: جمهوری خواهان یک بار اکثریت را در رای گیری پستی در فلوریدا به دست آوردند اما این برای قبل از مداخله دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بود.

تصمیم ترامپ به ضرر جمهوری خواهان تمام می شود؟

خبرگزاری آسوشیتدپرس، چند ماه پس از تقبیح رای گیری پستی از سوی ترامپ، حال جمهوری خواهان در ایالت های کلیدی برای ترغیب رای دهندگان برای حضور از راه دور، خود را عقب تر از دموکرات ها یافته اند.

در حالی که دموکرات ها تعداد رای دهندگان شان را که درخواست مشارکت پستی در انتخابات را دارند، به نسبت سال 2016 دو برابر کرده اند، در همین مدت مشابه، جمهوری خواهان تنها افزایش حدودا 10 درصدی را تجربه کردند.

آمار و ارقام جدید سندی است که نگرانی بسیاری از جمهوری خواهان درباره توئیت های ترامپ در مورد رای گیری پستی را تایید می کند؛ رای دهندگان جمهوری خواه گوش فرا می دهند و به نظر می رسد چندان تمایلی به بهره دریافت از آنچه بسیاری از مقام های انتخاباتی و سلامت تاکید دارند که آسان ترین و سریع ترین راه برای رای دادن در این پاندمی است، ندارند.

این آمار به حدی واضح است که جمهوری خواهان فلوریدا به نسبت سال های گذشته تغییر موضع داده اند و اکنون برای متقاعد ساختن رای دهندگان برای استفاده از جایگزین دیگری برای رای دهی در روز انتخابات تلاش می کنند؛ رای دهی پیش از موعد حضوری.

312 310

منبع: خبرآنلاین

به "تصمیم ترامپ به ضرر جمهوری خواهان تمام می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم ترامپ به ضرر جمهوری خواهان تمام می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید