برترین بیمه ثالث را چگونه انتخاب کنیم؟

به گزارش وبلاگ اسبیکو، با توجه به این که بیمه نامه ثالث برای همه دارندگان وسایل نقلیه اجباری می باشد، تعداد بیمه گذاران بیشتری هم دارد.

برترین بیمه ثالث را چگونه انتخاب کنیم؟

به گزارش وبلاگ اسبیکو، بنابر اعلام بیمه تایم، بر اساس گزارش آماری بیمه مرکزی در بین رشته های بیمه ای در همه شرکت ها، بیمه شخص ثالث پرتعداد ترین بیمه نامه را دارد. بیمه گذاران معمولا در پی خرید مقرون به صرفهترین و برترین بیمه شخص ثالث هستند، اما سوالی که پیش می آید این است که با توجه به تعدد شرکت های بیمه از قبیل بیمه ایران، البرز، دانا، رازی و .. برترین و مقرون به صرفه ترین بیمه کدام است؟

اما برترین شرکت بیمه برای بیمه شخص ثالث کدام است؟

برترین شرکت بیمه در پرداخت سریع خسارت و اندازه پاسخگویی شرکت بیمه در بیمه های ثالث دو گزینه مهم می باشد. در کنار این دو گزینه مقرون به صرفهترین بیمه نامه هم می تواند در انتخاب برترین بیمه ثالث تاثیر گذار باشد.

مقرون به صرفهترین بیمه ثالث

در صورت خرید بیمه ثالث با حداقل پوشش اقتصادی، قیمت همه شرکت های بیمه یکسان می باشد اما در صورت افزایش پوشش اقتصادی تفاوت هایی در قیمت بیمه ثالث بین شرکت های بیمه قابل مشاهده می باشد. در سال 1400 حداقل پوشش اقتصادی 16 میلیون تومان و حداکثر این پوشش 320 میلیون تومان می باشد. اما آیا لزوما مقرون به صرفهترین بیمه برترین بیمه نامه می باشد؟

این نکته را در نظر بگیرید که اگر بیمه مقرون به صرفهی را با پوشش اقتصادی پایین انتخاب نموده اید، در تصادف هایی که خسارت بیشتری وارد شده باشد خودتان مجبور به پرداخت ما به التفاوت آن خواهید بود.

بیشترین عدم رضایت مشتریان بیمه ثالث از کدام بیمه می باشد؟

در بیمه ثالث و بیمه بدنه یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی شرکت های بیمه، اندازه رضایت مندی مشتریان از خدمات مورد استفاده می باشد. معیار هایی از قبیل رضایت از پاسخ گویی کارکنان، دانش کارکنان، کیفیت ارتباط با مشتریان، رضایت بیمه گذاران در اندازه خسارت پرداختی، تعداد واحد های پرداخت خسارت و ... همه در این انتخاب تاثیر گذار می باشد.

در قدم بعدی توانگری اقتصادی شرکت های بیمه در پرداخت خسارت و سهم بازار در انتخاب شرکت بیمه در خرید بیمه ثالث تاثیر گذار باشند. سطح توانگری اقتصادی شرکت های بیمه بر اساس گزارش سالانه بیمه مرکزی محاسبه و اعلام می گردد. البته سهم بازار در بیمه های ثالث نیز در انتخاب بیمه گذاران تاثیر گذار می باشد. در خرید بیمه ثالث به این دو گزینه هم توجه داشته باشید که از شرکت های با توانگری بالا بیمه نامه تان را بخرید.

از کدام شرکت بیمه شخص ثالث بخریم؟

با توجه به این که بیمه شخص ثالث به وسیله شرکت های بیمه زیادی با شرایط مشابهی ارائه می گردد، همواره سوال بیمه گذاران این بوده که کدام شرکت بیمه، بیمه ثالث بهتری را ارائه می کند و کدام شرکت خدمات کامل تر و بهتری را دارد؟

شما در بیمه تایم می توانید قیمت بیمه ثالث همه شرکت های بیمه را مشاهده و مقایسه نموده و برترین بیمه نامه را انتخاب و خریداری نمایید. به سایت BimeTime.com مراجعه کنید و مشخصات خودرویتان را در این سامانه ثبت نمایید و بعد از خرید بیمه نامه تان را رایگان دریافت نمایید. از دیگر مزایای خرید بیمه ثالث از بیمه تایم همراهی بیمه تایم در پرداخت خسارت با بیمه گذاران در سراسر کشور می باشد.

منبع: سایت مقایسه و خرید آنلاین بیمه : بیمه تایم (www.BimeTime.com)

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برترین بیمه ثالث را چگونه انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بیمه ثالث را چگونه انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید