آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سخنگوی کمیسیون اجتماعی از ادامه آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در نشست این کمیسیون اطلاع داد.

آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس

حسن لطفی در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه، 30 مرداد ماه) کمیسیون اجتماعی گفت: در این نشست ماده (4) طرح نقل و انتقال سوابق بیمه و بازنشستگی صندوق های بازنشستگی که از صحن به کمیسیون ارجاع داده شده بود مورد آنالیز نهاده شد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نحوه مشخص مبنای نرخ محاسبه افرادی که قرار است سوابق بیمه خود را از صندوق مبدأ به صندوق مقصد انتقال دهند از جمله مواردی بود که محل اختلاف بین صندوق های بازنشستگی نهاده شد بنابراین قرار بر این شد که آنالیز و تصمیم گیری در این خصوص به نشست هفته آینده موکول گردد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم توضیح داد: ادامه آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت از دیگر موضوعاتی بود که در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت و در نهایت تبصره (1) ماده واحده این طرح مورد آنالیز نهاده شد، اما جمع بندی پیرامون آن به نشست آینده کمیسیون موکول شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مهمان های حاضر در این نشست یادآور شد: یزدان پناه؛ معاون پارلمانی سازمان اداری و استخدامی کشور، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری، نمایندگان صندوق تأمین اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی نیرو های مسلح در این نشست حضور داشتند.

وبلاگ اسبیکو سیاسی مجلس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید