این دربی مساوی نمی گردد، استقلال آرامش بیشتری دارد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، کیانوش رحمتی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد ملاقات تیم های استقلال و پرسپولیس که فردا پنجشنبه برگزار می گردد، گفت: بازی سختی برای دو تیم پیش رو است. البته آرامش استقلال نسبت به پرسپولیس بیشتر است و این مسئله می تواند در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد.

این دربی مساوی نمی گردد، استقلال آرامش بیشتری دارد

وی ادامه داد: هر دو تیم از لحاظ فنی، شرایط مشابهی دارند و باید منتظر یک بازی زیبا از سرخابی های تهرانی باشیم. فکر می کنم طرفداران می توانند یک بازی زیبا را از دو تیم شاهد باشند به شرط آنکه گلی هم در این ملاقات رد و بدل گردد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال اضافه نمود: استقلال توانست سه بازی حساس را با پیروزی به خاتمه برساند، آنها در لیگ قهرمانان عملکرد قابل قبولی داشتند و با بردهایی که به دست آوردند، حالا با روحیه خوب آماده جدال برابر پرسپولیس هستند.

رحمتی در خصوص شرایط سرخپوشان تهرانی گفت: پرسپولیس نشان داد که با یحیی گل محمدی عملکرد بهتری داشته. گل محمدی توانسته از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی را در تیم ایجاد کند و اعتقاد دارم حضور او در پرسپولیس باعث تغییراتی از لحاظ روحی و فنی برای بازیکنان بوده است.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سئوال که نتیجه بازی را چطور پیش بینی می کنید؟ گفت: معتقدم این ملاقات با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به خاتمه خواهد رسید. البته هر تیمی که از موقعیت های به دست آمده، استفاده کند به طور حتم می تواند در این ملاقات پیروز باشد. بازی روز پنجشنبه با تساوی به خاتمه نخواهد رسید و یکی از دو تیم برنده این بازی می گردد.

رحمتی با اشاره به نقش طرفداران اضافه نمود: آنها می توانند انرژی مثبتی به بازیکنان بدهند. تجربه نشان داده که وقتی تماشاگران از حاشیه ها دور شده و تنها به تشویق تیم خود پرداخته اند، بازیکنان روحیه بهتری پیدا نموده و توانسته اند در زمین عملکرد مثبتی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "این دربی مساوی نمی گردد، استقلال آرامش بیشتری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این دربی مساوی نمی گردد، استقلال آرامش بیشتری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید