اعلام میزان کاهش فراوری نفت آمریکا تا آخر 2020

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران: رشد شیوع کرونا در سراسر دنیا بر بازار نفت نیز اثر گذاشته است. تحت تاثیر افزایش شمار مبتلاین در سراسر دنیا و به ویژه آمریکا، قیمت های نفت در روز سه شنبه سقوط کرد.

اعلام میزان کاهش فراوری نفت آمریکا تا آخر 2020

به گزارش وبلاگ اسبیکو و به نقل از رویترز، قیمت نفت در روز سه شنبه به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا کاهش یافت. رشد شیوع ویروس در سراسر دنیا و به ویژه دنیا موجب نگرانی در خصوص بهبود تقاضای سوخت شده است.

معاملات آینده نفت وست تگزاس اینترمدیت در روز سه شنبه 1.3 درصد (54 سنت) سقوط کرد و به رقم 40.09 دلار در هر بشکه رسید. همچنین، معامات نفت خام برنت نیز 1.3 درصد کاهش پیدا کرد و به قیمت 42.54 دلار در هر بشکه رسید.

بنابر گزارش رویترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در 16 ایالت آمریکا در پنج روز نخست ماه ژوئیه به شدت افزایش یافته است. با توجه به اعمال محدودیت های بیشتر برای مقابله با ویروس کرونا، این نگرانی وجود دارد که تقاضای سوخت در عظیم ترین مصرف کننده سوخت دنیا کاهش یابد. ایالت فلوریدا در حال اعمال مجدد بعضی محدودیت ها برای مقابله با موارد رو به رشد ویروس است. کالیفرنیا و تگزاس نیز میزان ابتلای بالایی را گزارش نموده اند. این دو ایالت، از پر جمعیت ترین ایالت های آمریکا هستند و تاثیر زیادی بر اقتصاد و تقاضای سوخت این کشور دارند. در حال حاضر، کاهش سفرهای تابستانی موجب کاهش تقاضای بنزین شده است.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش، فراوریات نفت را برای سومین ماه متوالی در ماه ژوئیه به میزان 9.7 میلیون بشکه در روز کاهش دادند. همچنین، کاهش فراوری نفت از ماه آگوست تا خاتمه سال به میزان 7.7 میلیون بشکه در روز کاهش خواهد یافت. پیش بینی می گردد ذخایر بنزین آمریکا 100 هزار بشکه افزایش یافته باشد.

منبع: اقتصادنیوز

به "اعلام میزان کاهش فراوری نفت آمریکا تا آخر 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام میزان کاهش فراوری نفت آمریکا تا آخر 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید