احتمال بهره گیری گلکسی S23 اولترا از دوربین 200 مگاپیکسلی افزایش یافت

به گزارش وبلاگ اسبیکو، طی ماه های اخیر منابع مختلف به احتمال بهره گیری گلکسی S23 اولترا از دوربین اصلی 200 مگاپیسلی اشاره کرده اند. برای یادآوری باید بگوییم که گوشی های گلکسی S20 اولترا و S21 اولترا با دوربین 108 مگاپیکسلی راهی بازار شده اند و حالا قرار است S23 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی از راه برسد.

احتمال بهره گیری گلکسی S23 اولترا از دوربین 200 مگاپیکسلی افزایش یافت

حالا در همین رابطه خبرگزاری معتبر ET News در گزارش نو خود نوشته که تصمیم سامسونگ برای استفاده از این دوربین قطعی شده است. در بخش دیگر این گزارش آمده که صرفا مدل اولترا از دوربین موردنظر بهره می برد و دیگر مدل های خانواده S23 فاقد دوربین 200 مگاپیکسلی خواهند بود.

سامسونگ مدت هاست که این دوربین را آماده کرده و مدتی قبل موتورولا از اولین گوشی مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی کرد و گفته می شود شیائومی هم در آینده نزدیک از یک گوشی دارای دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد. طبق پیش بینی های صورت گرفته، عملی شدن این تصمیم از طرف سامسونگ منجر به افزایش محبوبیت دوربین های 200 مگاپیکسلی می شود. یکی از افشاگران مدعی شده که سامسونگ برای گلکسی S23 اولترا از یک سنسور نو استفاده می کند و به همین علت نسبت به سنسور 200 مگاپیکسلی موجود در بازار کیفیت بهتری ارائه می کند.

در کنار این موضوع، به تازگی اعلام شده که سنسور اثر انگشت گلکسی S23 اولترا مبتنی بر فناوری نو شرکت کوالکام است. به لطف این فناوری نو، محدوده در نظر گرفته شده برای این سنسور بزرگ تر از نسل قبلی است و در ضمنً سرعت بیشتری را ارائه می دهد.

هنوز معین نیست که گوشی های سری گلکسی S23 در چه تاریخی رونمایی می شوند ولی به احتمال زیاد اواخر 2022 یا اوایل 2023 شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود. باید ببینیم آیا این گوشی ها از نظر ظاهری با تغییرات گسترده ای روبرو می شوند یا نه.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "احتمال بهره گیری گلکسی S23 اولترا از دوربین 200 مگاپیکسلی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بهره گیری گلکسی S23 اولترا از دوربین 200 مگاپیکسلی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید